Nieuws

Citymarketing blikt terug en kijkt vooruit in jaaroverzicht

Met bijvoorbeeld de komst van de Koninklijke familie tijdens Koningsdag staat er in 2019 veel te gebeuren in Regio Amersfoort. Samen met een groot aantal partners zet Stichting Citymarketing Regio Amersfoort zich opnieuw in om de regio nóg beter op de kaart te zetten als ideale plek om te wonen, werken, ondernemen en recreëren.

Ook het afgelopen jaar zijn hier veel projecten voor uitgevoerd. Zo waren er het WNDR WKND en een campagne in het kader van het Europees Jaar van het Erfgoed. Via sociale media, nieuwsbrieven en publicaties in kranten en tijdschriften werden wekelijks meer dan 250.000 personen bereikt.

Bent u benieuwd welke initiatieven het afgelopen jaar zijn ontplooid en welke projecten voor dit jaar gepland staan? Citymarketing heeft daarover een kleurrijk online magazine gemaakt, dat te bereiken is via http://www.amersfoortmagazine.nl/jaaroverzicht-2018/.

Heeft u een mooi idee om Regio Amersfoort te promoten, of weet u bijvoorbeeld een bedrijf dat zich mogelijk in Amersfoort wil vestigen? Dan hoort Citymarketing graag van u.

OnderNamen - Citymarketing-team